Spinnovan tilinpäätöstiedote ja webcast 24.2.2022

Spinnova-konserni julkistaa tilinpäätöstiedotteensa tammi-joulukuulta 2021 torstaina 24.2.2022 kello 8.45. Tilinpäätöstiedote ja esitysmateriaali on saatavilla katsauksen julkaisemisen jälkeen Spinnovan sijoittajasivuilla osoitteessa spinnovagroup.com/fi.

Spinnova järjestää myös 24.2.2022 kello 11.30 webcast-lähetyksen, jossa Spinnovan toimitusjohtaja ja toinen perustaja Janne Poranen ja talousjohtaja Ben Selby kertovat tammi-joulukuun 2021 tapahtumista ja taloudellisesta kehityksestä.

Lisäksi webcastiin saapuu puhujavieraaksi ECCO:n operatiivinen johtaja Thomas Goegsig.

Webcast-tilaisuus järjestetään englanniksi, ja suomeksi tekstitetty nauhoite on saatavilla sijoittajasivuilla vuorokauden kuluessa. Kaikki sijoittajat ja median edustajat ovat tervetulleita tapahtumaan.

Webcast-vieraita pyydetään ystävällisesti ilmoittautumaan tilaisuuteen osoitteessa:

Emmi Berlin
Viestintäpäällikkö
Spinnova
emmi.berlin@spinnova.com
0400 903 260

Spinnova – Vastuullisia tekstiilimateriaaleja, luonnollisesti

Spinnova mullistaa tekstiilien valmistustavan globaalisti. Spinnova on kehittänyt uudenlaisen teknologian tekstiilien valmistamiseen puusta ja jätevirroista kuten nahka-, tekstiili- tai ruokajäte, ilman haitallisia kemikaaleja.

Patentoitu SPINNOVA®-kuitu ei tuota yhtään jätettä, sivuvirtoja tai mikromuovia, ja sen aiheuttamat CO2-päästöt ja vedenkäyttö ovat minimaaliset. SPINNOVA®-materiaalit ovat nopeasti biohajoavia ja täysin kierrätettäviä.

Spinnova on sitoutunut käyttämään ainoastaan ekologisia raaka-aineita kuten FSC-sertifioitua puuta tai jätevirtoja. Spinnova tekee yhteistyötä johtavien tekstiilialan brändien ja teollisten kumppaneiden kanssa kaupallistaakseen SPINNOVA®-tekstiilit globaalisti. Spinnovalla on teollisen mittakaavan pilottitehdas Suomessa, ja se on skaalaamassa tuotantoaan kaupallisiin volyymeihin.

Spinnova on palkittu mm. Fast Company -lehden, ISPO:n, Scandinavian Outdoorin, ANDAMin, Monoclen ja Marie Claire UK:n vastuullisiin innovaatioihin liittyvissä kilpailuissa.

Spinnovan osakkeet (SPINN) noteerataan Nasdaq Helsinki First North -kasvumarkkinapaikalla.

www.spinnova.com
www.spinnovagroup.com