Spinnovan puolivuotiskatsauksen julkistaminen ja webcast 8.9.2022

SPINNOVA OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE 30.8.2022 klo 14.30

Spinnovan puolivuotiskatsauksen julkistaminen ja webcast 8.9.2022

Spinnova-konserni julkistaa puolivuotiskatsauksensa tammi-kesäkuulta 2022 torstaina 8.9.2022 kello 8.45. Katsaus ja esitysmateriaali on saatavilla katsauksen julkaisemisen jälkeen Spinnovan sijoittajasivuilla osoitteessa spinnovagroup.com/fi/

Spinnova järjestää myös 8.9.2022 kello 11.00 webcast-lähetyksen, jossa Spinnovan toimitusjohtaja Kim Poulsen ja talousjohtaja Ben Selby keskustelevat tammi-kesäkuun 2022 tapahtumista ja taloudellisesta kehityksestä.

Webcast-tilaisuus järjestetään englanniksi, ja suomeksi tekstitetty nauhoite on saatavilla seuraavan päivänä Spinnovan sijoittajasivuilla. Kaikki sijoittajat ja median edustajat ovat tervetulleita tapahtumaan.

Ilmoittauduthan webcastiin osoitteessa:

Virva Vesanen, Head of Investor Relations

SPINNOVA®-kuitu ei tuota lainkaan jäte- tai sivuvirtoja tai mikromuovia, ja sen CO2-päästöt ja vedenkäyttö ovat minimaaliset. SPINNOVA®-materiaalit ovat nopeasti maatuvia ja kierrätettäviä. Spinnova on sitoutunut käyttämään vain vastuullisia raaka-aineita kuten FSC-sertifioitu puu ja jätevirrat. SPINNOVA®-kuitu tuotetaan ilman haitallisia tai monimutkaisia kemiallisia prosesseja, ja se tuntuu luonnollisilta kuiduilta kuten puuvilla ja pellava.

SPINNOVA®-kuidun verkkopalvelu: www.spinnova.com
Spinnova-konsernin verkkopalvelu: www.spinnovagroup.com