Spinnova-konsernin taloudellinen tiedotus vuonna 2023

SPINNOVA OYJ, YHTIÖTIEDOTE  30.11.2022, klo 12.15

Spinnova-konsernin taloudellinen tiedotus vuonna 2023

Spinnova-konserni julkaisee vuonna 2023 tilinpäätöksensä vuodelta 2022 sekä puolivuotiskatsauksensa 2023 seuraavasti:

Tilinpäätöstiedote kaudelta 1.1.-31.12.2022 tiistaina 28.2.2023

Puolivuotiskatsaus kaudelta 1.1.-30.6.2023 torstaina 31.8.2023

Spinnova arvio julkaisevansa vuosikertomuksen vuodelta 2022 noin viikolla 14 / 2023.

Spinnovan varsinainen yhtiökokous järjestetään torstaina 4.5.2023. Hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle erillisellä kutsulla.

Lisää tietoa taloudellisesta tiedotuksesta löytyy Spinnovan sijoittajasivuilta osoitteessa https://spinnovagroup.com/fi/sijoittajakalenteri/.

Virva Vesanen, Head of Investor Relations

P. 050 520 4098

SPINNOVA®-kuitu ei tuota lainkaan jäte- tai sivuvirtoja tai mikromuovia, ja sen CO2-päästöt ja vedenkäyttö ovat minimaaliset.

SPINNOVA®-materiaalit ovat nopeasti maatuvia ja kierrätettäviä. Spinnova on sitoutunut käyttämään vain vastuullisia raaka-aineita kuten FSC-sertifioitu puu ja jätevirrat. SPINNOVA®-kuitu tuotetaan ilman haitallisia tai monimutkaisia kemiallisia prosesseja, ja se tuntuu luonnollisilta kuiduilta kuten puuvilla ja pellava.

Spinnovan osakkeet (SPINN) noteerataan Nasdaq First North Growth Market Finland-kasvumarkkinapaikalla.

SPINNOVA®-kuidun verkkopalvelu: www.spinnova.com
Spinnova-konsernin verkkopalvelu: www.spinnovagroup.com